Neix el JO TAMBÉ T’ESTIMO!

23 oct.

BATIBULL produccions presenta… JO TAMBÉ T’ESTIMO!

JO TAMBÉ T’ESTIMO és un magazine radiofònic que pretén conquerir el cor de tots els catalans i catalanes.  Cada setmana podreu escoltar entrevistes a famosos, seccions interessantíssimes, recomanacions musicals… amb col·laboradors de luxe de la talla de Quim Morales, Mariona Ribas, Gerard Sesé, Josep Maria Francino i Jaume Creixell, entre d’altres.

Podeu escoltar el programa en aquest bloc, al FACEBOOK i TWITTER del JO TAMBÉ T’ESTIMO, així com a les següents emissores de ràdio local: Matadepera Ràdio, Ràdio Castellar, Ràdio Barberà 98.1FM, Ràdio Sant Quirze, Ràdio Igualada, Ràdio la Vall, Ràdio Premià de Mar i Ràdio Cunit!

Si sou una ràdio local i voleu emetre el programa GRATUÏTAMENT, contacteu amb nosaltres: jotambetestimo@batibull.com

JO TAMBÉ T’ESTIMO, un programa fet amb molt d’amor! (i humor!).

Escolteu-nos i feu-ne difusió!

jotambetestimo@batibull.com

Anuncis

Deixa un comentari

